Inte dåligt!

Som vanligt när jag är ledig går jag upp för tok för tidigt, i morse vaknade jag av Annas och frugans mobil alarm. Dom klev upp ur sängen lite innan mig, jag kom väl upp runt 07.15 för då var det dax för pankaks frulle på milk and egg i linné! RIKTIGT NICE! Har ju fått en förkärlek för just pankakor och där är dom great!

Mätt som fasiken tog vi vagnen, Frugan till sitt jobb och jag + Anna till hennes (och mitt extra jobb) Hon skulle jobba och jag sola. Efter en svag bränna och knappt några "tan lines" (finns ju en viss person som är lite svag för just tan lines) begav jag mig till min mors jobb för att liva upp stämningen där och dricka lite gratis kaffe.
1 timme senare tröttnar jag på att underhålla morsan så då ringer jag ex:et och bestämmer mig för att möta upp honom och Anton en snabbis men innan det hinner jag springa in på H&M och konstantera att banta är ett måste då jag inte kommer i min vanliga storlek, sedan snabbt in på mitt jobb och byta några snabba ord med bossen.
SÅ, nu träffade jag grabbarna snabbt för att sedan hinna träffa Elin.
Elin är mitt ex kompis flickvän denna underbara tjej skulle blivit mamma för 3 dagar sedan men ungen vill fortfarande inte ploppa ut......

Nu skall jag lägga upp bilderna från lördags kvällen, har precis damsugit och sitter och njuter av mitt kaffe. Får snabba mig att njuta för snart är det dax med en power walk med frugan.
Inte lätt att vara ledig när man skall hinna med allt som man inte hinner när man jobbar...


Putte och Frugan hade lite glasögon visning, det finns även bilder på alla med glasögon (bara så att ni vet!)


Shteeeek posen kom fram och grabbarna klär i det! Men det är ju inte så konstigt när man tränat på den. Alla i kullavik kan göra den, eller???


Det är svårt att få med alla på en bild verkar det som men här är fler utav boysen.


Dom försöker iaf!


Bad boy in pink!


Naawww.....


Jaaaa jag vet! Max ett glas i timmen..... Alltid skall det bli för mycket...........

Där fick ni en glimt av kvällen. Något jag ångrar är att jag inte tog kort dagen efter när hela lägenheten var full av sovandes folk. Det hade varit nått!

//Lindy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0