Godingar

Är inte pigg alls idag....
Jag och fru min åt middag på berså, till maten blev det givetvis lite dricka och i baren var det självklart dessa farliga gratis shots.
När vi bestämmer oss för att berså fått sitt av oss traskar vi upp för avenyn med fästa på Parkan, det slutade hemma?!
Jäkla 7 eleven! 
Vi kom halv vägs innan polly, klä av oss kläderna och dra täcket överhuvudet kom i tankarna, det gick bara inte att motstå.
Vi har blivit ett par oldies!

Jag får trösta mig med att i dag smäller det! De gamla godingarna från Kullavik skall hit på lite party, jag hoppas och ber att det blir ett trevligt, ganska lugnt party. Man är ju inte 19 längre och då har man heldre en städad kväll, iaf när man jobbar dagen efter och sovit förbannat lite det 2 senaste nätterna...

//Lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0