Går in 100% för att inte gå ut!

Jag brukar lova mig själv att inte gå ut ca 3 helger i månaden, jag lyckas aldrig!
Men idag har jag verkligen gjort allt för att inte trilla dit igen.

*Kom hem klädde av mig och la mig i ett varmt bad.
*Tog bort sminket.
*På med tant trosorna.
*På med mjukisarna.
*Satte mig i fotöljen med datorn.

Det gick ju bra......
 SÅ kom frugan, dude och madmc hem....

FUCK....

Dom skall ut, jag blir hemma själv och det är svårt att inte falla för grupptrycket då...

Nu återstår bara att plocka undan här hemma, packa ner tvätten i min ny in köpta jättebag, måla naglarna och väja outfit för mårgondagen hålligång...

SOVA....

//lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0