Dom förstår!

Det kanske inte alltid är det lättaste att förstå mina meningar men dom som lärt känna mig förstår precis om inte annat kan du räknaut va jag menar.
Tex. Min Fru hon är helt fantastisk, jag står och sköljer ur hårfärgen och skriker till henne att hon skall hämta den där grejen....
Efter 2 sek så kommer hon med balsamet, perfekt!
Likaså har mina kollegor lärt sig att förstå mig nu, min chef avslutar mina meningar och har svar på mina frågor innan jag ens hinner ställa klart dom, perfekt!

Imorgon drar anna till London gott för henne!
Själv skall man försöka ta sig upp i tid så man hinner med en power walk/ jogging tur innan man skall till Avenyn akademin på en av de 9 kurserna jag skall gå för att få min nya dator. Mycket bra när man får en betald utbildening och köpa en ny dator för 700 spänn, mer sånt!
Sedan blir det återigen jobb, jobb, jobb

Nu ligger fru min i sängen och läser dax för mig att klä av mig och bädda ner mig bredvid henne...

//Lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0