Chill hos oss...

Ännu en pang helg har dragit förbi. Fredag var ju slapp men det var inte lördagen!
Var ju på schlager middag hos Virre och inbjudan kom från Issa, träffade väldigt sköna människor och det är ju aldrig fel!!!
Älskar att möta nytt folk och framför allt när alla är så öppna och glada som dom var hos Virre.
Ex:et skulle ju komma med hans flicka men dom fick tydligen förhinder så jag hängde med hans vänner istället, någon får ju ställa upp för det förr i detta laget...

Igår efter jobbet bar det av till kullavik för att tvätta, och fasiken va jag och frugan fick slita med den förbannade bagen som vägde ton! När jag skulle slänga upp den på axeln som min kollega gjorde tappade jag balansen och var nära på att trilla över sko stället i lunch rummet som tur var fick han tag i min arm och räddade mig i sista stund.
Det slutade med att han fick bära den hela vägen till spårvagnen och upp på vagnen.
Frugan, dude och mange har stor handlat så nu kan vi iaf äta restan utav månaden, yippi! (hatar sådana uttryck så jag tänkte pina mig själv med att slänga in ett yippi)

LEDIG imorgon!
*sova
*bära ner skit till förrådet
*damsuga
*power walk (om vädret tillåter)
*hämta körkortet
*möta upp anna
*möta upp soffan
*träffa elin?
*färga fru mins hår och mitt
*laga mat?

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en riktig husmor som tar hand om din familj.

Det var underbart att ha er, DIG, hemma igen. Mysigt.

Älskar dig Mamma

2009-03-17 @ 09:56:31
Postat av: syster Lisa

har mange flyttat in hos er nu eller? :)

2009-03-19 @ 11:57:44
URL: http://landinlisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0