25, 30 och en Ella

Snacka om helg med massor av roligheter.
Efter jobbet i fredags fixade jag en liten after work, det blev iaf jag, peter och krister från jobbet sedan lånade vi även in en kollega från frölunda och så kom frugan och hjälpte oss att after worka.

Lördagen var kaos fast på ett bra sätt!
Frugan och jag började dagen med en pang frulle vi trodde att vi hade all tid i världen så vi slingade hennes hår då jag plötsligt får ett tele samtal av dady som säger att han är hos oss om 10 min och då skall vi åka till den ena kussen som fyllde 30! PANIK där står jag oklädd och osminkad men effektiv som jag är hann jag precis!
Bullar i överflöd blev det hemma hos kussen!
Efter bullkalaset bar det iväg hem till 30 åringens lill syrra som även hon fyllde år fast 25, faster gjorde paj, jag "hjälpte till" med fixet och kussen städade, gästerna kom och sedan kunde vi göra oss i ordning.

Det blev en väldigt trevlig tillställning, 15 brudar + öl kan man ha annat än kul då???
Träffade en del bekanta ansiketn igår med, Steekan blandannat men det var inte där jag tillbringade natten iaf! Vem vill lyssna på Elton john och dricka röd vin när man kan få annat?!

Nu blir det chill med frugan!

MEN först VÄLKOMMEN ELLA till världen! Elin och Richard blev stolta föräldrar igår! STORT grattis!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0