Tyst?

Som vanligt så var det ett tag sedan jag skrev.. men jag har lider ju som sagt kronisk bloggtorka.

Vilket fall som helst så idag så skulle jag och min man ta bilen hem till mannens pappa för att tvätta galet mycket tvätt. Då upptäcker vi att det är punka på bakdäcket. Och tur som det va så hade min man mig vid sin sida helatiden, kommenterandes hur han skulle göra eller inte göra. Kändes så skönt att kunna hjälpa honom med däckbytet, eftersom jag är så himla duktig på det och mannen inte alls har gjort det ett x antal gånger innan .
Ibland så skulle det vara bra att bara vara tyst.
Situationen idag var ibland.

Tur att min man har en ganska lång stubin vad det gäller mig.

Det tog typ 5min att bya ett däck, det tycker jag är väldigt snabbt! Detta är också en åsikt baserad på mina enorma kunskaper angående däckbyten.


//H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0