Pappa har flögit förr!

För mer info om våran tripp gå in på www.sophiero.blogg.se
Här är iaf lite bilder:


På bussen upp visar jag och Fisen glada miner och gör peace and love med fingrarna, så gulligt!


Detta dräg åkte vi med upp, ganska trevlig och väldigt full. Efter Peace and love drog han på dirren till roskilde, den "pappan" har flögit förr!


Madrass jäveln som tog år att blåsa upp, och med bara alkohol i kroppen och 30 grader varmt  är det fasiken ingen lätt match


Om man vaknar 06.00 på en camping och tror att konsum har öppet då, då sover man utanför konsum tills dom öppnar.


Chrisse i hans camp, duden med dreads vet jag inte vem han är men ja tror vi gilla honom.


Allas våran vän Billy- Grepa! Utan honom hade vi inte kunnat dricka så duktigt som vi gjorde. Så här såg det ut varje dag vid 15 tiden.


Soffan sitter rätt i smeten men lika glad är hon förr de men gladas är nog vi!


Soffa passade på att LIGGA med en punkare, får man inte sådanna i vanliga fall gäller det att skeda upp dom när dom tuppat av!


När man killa Larsa under hakan stampa han med foten, denna underbart fina människa!


Flickorna ville heldre ligga än att packa, som vanligt!


Allas våran älskade Larse, mycket trevlig pöjk det där! Btw spelar han i ett grymt band och så fort jag kommer på vad det heter så skall ni få höra!


Slutet gott allting gott! Här sitter Anna och jag och diskuterar lite med Robban även han en mycket trevlig sak som för övrigt var en av artisterna som uppträdde under veckan.

Nä nu får jag fortsätta packa.
Föresten någon som vill ha en hamster vid namn Dolla???? Anna är inte jättesugen på att ha henne hos sig.

//Lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0