MYS!

Här sitter jag och njuter.
Badet var pricken över i för denna dagen.

Gårdagen gick inte som planerat jag, anna och putte skulle ta EN öl, det blev fler och tydligen tålde vi inte mycket igår. Alla blev mer påverkade än väntat men vi skyller på vädret, eller?

Om det hade varit sol nu hade jag varit riktigt nöjd men jag är hel lugn endå för jag sitter och myser och inväntar anna så att vi kan laga lite mat och dega ordentligt.
Imorgon är det Lördad, jobba och sedan blir det kba till Fny fy fasiken va mys.
Helgen toppas av söndags ledighet och förhoppningsvis lite mys med en speciell man.
Efter att jag myst med denna stilgasak så blir det att knäcka några kalla med stoffe (min "kusin")

Jag skulle vilja att det fanns en varm strand utanför förnstret så att jag kunde springa ut naken och skrika att livet är allt fan bra ibland även om man har magkatarr, men jag är lugn idag ingen stress. Så ge mig stranden!

Som tur är har jag fått lite klapp på axeln för att jag jobbat röver av mig denna veckan, fick ett fint mejl va vica BC idag. sådant uppskattas!

some pics....


Påväg till Soffan hemma fest i Åsa, det var där kameran försvann...


Javist veven var där och Fisen gör en av hennes favo saker, dricker...


Är det inte bingo på G?!?!?!?


Är dom inte lurigt-söta?!


Allas våran sessa! Alex och henns man var ju nere från sthlm och firade studenterna!


Vem är han? Jaja han är ju snygg så vi får väl behålla bilden ;)

Nä nu är Anna hemma dax att fixa mat till magen.....

/7Lindy

Kommentarer
Postat av: Alex

Men Lindy!! Allvarligt. kunde du inte hitta en MER ugly bild på mig i stället? uuusch

2009-06-13 @ 12:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0