Mmmmm vardagslyx!

Vardagslyx borde vara mitt andra namn, för idag har jag fått lunch av min mor på Hard Rock och nu till middag blev det 3 rätters på Lá Sambrita med Anna och Soffan. Livet leker trots att huvudvärken skaver håll på mitt pannben.


Idag på jobbet var det mycket att göra men då går ju tiden iaf.

Jag har ännu en gång lyckats med bedriften att prata först och sedan tänka, detta säger jag när det är som mest kö och jag står självklart i kassan. För att förstå måste jag först tala om att jag höll på att demonstrera en sparkcykel men hade för svaga nypor för att fälla ihop den så jag ropar...

(jag) -öhh, Krister kom hit och var en man!

(krister) - ähh aa visst, va behöver du hjälp med nu då?
(jag) - kan du vara snäll och trycka in den??

Hela kön börjar stör garva och jag förstår inte det roliga förrens Krister säger - De vill du va??

Jag blir tyst.....

Nää ögonen blir tyngre och kroppen vill inte mer, klockan är ju trots allt 20.44.

Imorgon blir det jobb och sedan öl med kussen och en hej-dundran massa snack....

//Lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0