Kommer dagen....

.....då allt är som det ska utan en massa böss ivägen?

Alltid är det nått, kan man aldrig få njuta av stunden och livet som det är just nu???

För mig hade det räkt med all stress runt lägenheten och nytt boende. Men det gör det tydligen inte!
Jobbet är mig upp till öronen just nu och magkatarren gör mig sömnlös.

Inte ska väl jag klaga, andra har det värre.

Torsdag: Jobba 8.00-19 eller 22 kanske? Sedan leka med putte!
fredag: Jobba 9.00-19.00 Mys med Anna
Lördag: Jobba 9.00-18.00 Kba med elin för att mysa med de andra tösserna!
söndag: LEDIG! Leka med Putte och sedan kommer "plast kusinen" ner från sthlm så en öl med honom blir det nog.

Bilder får ni i kväll, nu är nämligen kameran och sladden på sammaställe. Dock är kameran trasig, alltid ska det vara nått!

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mammas hjärta, du måste tänka på din hälsa oxå...kan jag göra något för att hjälpa dig..Älskar dig så mycket att det gör ont i hjärtat ibland...Pussssssssss Mamma

2009-06-12 @ 09:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0