Kirrat!

Jepp nu är allt klart för festivaln, ny nopprade ögonbryn av Fny och fint nagellack från Soffan.
Allt är typ packat och jag fick nostalig kännsla av Bulgarien 07! Kommer ni ihåg flickor?
Jag hittade lite bilder därifrån men även lite andra.

Nu kommer jag dra mig bort till Borlänge på semester.
Have fun här hemma jag vet att vi kommer ha det grymme!


Liten bild men en dock. Bulgarien 07!


Flickorna små! Love!


Kommer ni ihåg frugan med sitt långa hår?
Tror detta var hennes student eller mammasans födelsedag?!


Och sist en liten segerpose!

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Alex

Nupe, från Varberg någon midsommar hos Michael är bilden på Hanna från..

2009-06-21 @ 22:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0