Dimma!

Helgen har varit bra men otroligt sömnlös.
Jag skall försöka fatta mig kort.

Fredag:
Studenter för hela slanten och Alex+Johan var nere från sthlm. Mys!

Lördag:
Jobba och sedan ut till valda för att kolla fotboll. På dirren efter den värdelösa matchen somnar jag i fiddes soffa. Detta kanske låter som något naturligt men det kan jag säga att det borde inte ha gått att sova.
Festan drog igång och mer folk och alkohol började vistas i vardagsrummet, ljudnivån på folket var SKRIK och likaså musiken men detta hindrar inte mig från att sova i 4 timmar på soffan. vilken chok jag fick när jag vaknade.

Söndag:
Jobba.
Personalfest på Hard rock, herregud säger jag bara.
Dimman kom redan på förfesten men efter maten kommer jag inte ihåg ett piss! Det är svart!
Men jag har fått det återberättat. ÅNGEST!
Jag har tydligen varit mingeldrottning, dansat på borden, gjort en massa som man inte bör göra, etc, etc...........

Tänker inte berätta allt i detalj men ni som vet, vet!

Sitter nu i Annas soffa, har lagat mat och skall snart sova. Åhhhh sova!

Imorgon blir det fika på stan med Putte, de gillar vi!

/7Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0