BINGO!

Hell Yheee!

Från kullavik efter att tvätten var färdig torkad, måste säga: Ett stort tack till mammasan som ännu en gång tvättade åt oss!
Iaf efter att tvätten var torr och jag ny duschad och att Putte kom förbi med en välsmakande glass så tog vi bussen med tvätten till linné. Där var Anna med nästan hela henne i toastolen för det var storstädning på G.
Jovisst tänkte vi och hakade på denna nya trend, Stor städning!

Nu sitter vi på golvet i den fina och nystädade lägenheten med varsin bira och förbereder våra fingrar för bingo spel på kontiki. I LOVE THIS!

Btw, jag fick ännu ett "mamma moment" och även denna gången i tvättstugan i kära kullavik.
Jag och Fia står och viker tvätten, jag använder mina mini-pattar som "vik.bräda" just i detta moment så kommer granen förbi och hejar, jag hejar tillbaka samtidigt som jag viker Frugans man Robins kallingar på bröstet precis som min kära moder brukar göra och håller exakt samma tonläge som denna mirakelkvinna!
(som tur är vet jag att det är en bra kvinna jag kommer att bli om jag fortsätter i dessa spår)

Nä nu får det vara nog med skrivandet och mer "birande"!

Kamran är tillbaka hos mig så nu blir det pics igen!

//lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu började jag nästan gråta av en innre glädje när jag läser dina rader. Jag har lyckats med något i denna uppfostran. Pusss Mamma

2009-06-03 @ 09:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0