Äntligen är man ren igen!

Nu har det gått en vecka en vecka av öl,vin,sol,dans,sång,skrik och en helevetes massa goa människor!
Kunde aldrig i mitt liv föreställa mig att det skulle vara så kul som det har varit men vi hade ju tur med vädret!

En kort sammanfattning skall ni få:
Måndag morgon knäcks den fösta ölen 06.30 den sista knäcks för min och Sfias del runt 12.00 tiden.
Tisdag var bara en hellång dag med öl och skratt och fantastiska band.
Så såg det egentligen ut hela veckan man blev ju inte förvånad om superman hade somnat på ditt tält eller om din granne aldrig sov och bara skrek i en megafon. Eller att vi sov utanför konsum på en bänk.

Det går inte att beskrivas det ska upplevas!

Här var tanken att jag skulle lägga upp smaskiga och smutsiga biler men facebook är under lagning. Typiskt!

Sitter faktiskt i biskop idag, jag håller nämligen på att tömma lägenheten på mina prylar och det är svårt! Framför allt när man är själv och packar i sopsäckar och inte vet vart man skall förvara alla saker som inte får plats hos Anna, vart skall Dolla tavägen???
Anna vill garanterat inte ha henne i lägenheten men var fasiken skall jag lägga henne???
Någon som vill ha en hamster????

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0