50 euro!

Men dra på trissor! Gå ut på krogen och tjäna pengar, de är det nya!

Söndag is the best of the best!
Började dagen med en mysig man vid min sida och denna man var jag med hela degan, tok chill!
När myset var över och man var tillbaka i Linné blev det allt annat än mys. Jag och Anna drog på oss tant humöret och gick till Lilla London för att snacka skit om flickor i fina kjolar och på tok för snygga kroppar. 
Efter att vi kommit på oss själva om våra negativa tankar så fortsätter vi mot rockbaren där det känns mer som hemma och vi kan släppa loss lite.

Klockan hade slagit "dax att dra till Hard rock för att möta stoffe" så sagt och gjort, vi drog dit.
Efter ett kort hej på honom så ägde vi dansgolvet, live bandet spelade bla Fronda och Petter och eftersom att vi var de enda 2 där som kunde sjunga dessa låtar så hade vi dansgolvet för oss själva och alla gubbar satt runt oss och tittade. (jag tror dom var avis för att vi kunde låtarna och vågade headbanga och "hiphop, blatte gunga med händerna.)

Iaf så efter vi dansat och bytt lite snabba ord med företags festarna i medelåldern så fortsatte vi att flammsa runt ett tag till. 
NU KOMMER DE! (håll i er)
När företags-medelålders gubbarna skulle gå får jag någonting i min ficka av den ena gubben, och det visar sig vara 50 EURO!!!!!!!
De ni! Hur ofta har det hänt er att ni gått plus en ute kväll??????

Nu är Peace and Love mötet slut och 3,5 :orna rinner ner i strupen, blir det pingis klubben???? 
Anna= nej
Soffan= JA!
Jag= Tvek med mer JA än Nej!
Sofia=Hemma och sjuk, de stackars flicke-barnet.

Btw, midsommar blir att fira med Frugan!!!!! GÖTT!!!

//Lindy 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0