Sugen

igår efter lunch kände jag att jag har gjort mitt!
Jag ville inte vara trevlig längre jag ville bara fly till varmare bräddgrader och vara borta tills jag saknade alla för mycket.
Kom hemoch började kolla runt lite vart och med vad man kan jobba.
visst man kan jobba med batn i USA, men är det inte roligare att typ vara reseledare eller bara hänga runt med balla människor och få betalt för det.

Allt det där låter så osäkert, vill man bara släppa tryggeheten man har här hemma med fastanställning och ett rent hem?
vet inte om det är värt det än.... Känns som om man borde plugga upp alla jävla-piss ämnen inann man gör nått kul...
Skall man vara så vuwen och tråkig????

//Lindy


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vuxen och tråkig kan man vara när man är vuxen. Vi är barn. Barn i våran bästa ålder.

2009-07-14 @ 16:56:17
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0