Som en ros på en maskros äng.

Joo så att ähh....

Fick en otrolig god middag av morfar igår den karln kan då allt laga mat, nu vet jag vart morsan fått sina skils ifrån. Jag hade hoppats på att det var ärftligt men tydligen inte. För jag är helt okapabell till att laga till nått smaskens. Som tur är bor jag med Anna som är lite av en krögarinna i köket!

Är på mammas jobb och dricker kaffe kl är 09.06 och jobbet väntar. Vill inte gå dit idag, det är sol ute och solen har saknat mig och jag den.
Men som vanligt blir det till att gilla läget och göra det till något bra, jag lär ju inte bränna mig iaf.

Har kommit fram till att jag måste spara pengar nu, jag måste komma iväg på en tripp till värmen och härlig ledighet.
Jag måste även fixa ett busskort och inte att för glömma ringa A-kassan och fråga vart fan min räkning är!!!!!!!

Jaja somliga går ju faktiskt med trasiga skor det gör iaf inte jag, iaf inte idag!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0