Säg inte nej säg kanske!

Fy fasiken, jag är fan sämst!
Vitt månad??
OHHHHH Nej!

Igår va det en sju-helvetes utgång med mycket god mat och ännu mera svalkande dricka.
Kvällen staratdes på Tonys för en fin middag, vidare gick vi till Scandic Terassen. För att njuta av de fina livet på Avenyn det visade sig vara för fint för våran smak.
Efter det besöket drog vi till Grill de mondo för att även där testa hur vi skulle bete oss, vi fick aldrig kläm på det så vi drog till Styrbord Bardbord där föll allt på plats iaf.
Där fanns det plats för våra trötta fötter och gosia rumpor men vistelsen var inte lång för vi gick ganska snart till Victoria.
Men vi tröttnade även på Victoria och gick tillbaka till vårat niceiga ställe båten. (Styrbord Bardbord)

Där var vi hela kvällen/ natten träffade även mitt gammla söndags häng och hans polare. Hans ena polare är btw v'äldigt känd faktiskt. Coolt!

Något som är ännu frännare är att min kändis morfar bor hos min mindre kända men högt älskade mamma nu!

//Lindy

Kommentarer
Postat av: caroline

Ja, din morfar är ju även väldigt snäll som skriver autografer på beställning åt min man o hans kamrat!

2009-07-05 @ 21:02:28
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0