Hur skulle jag bara kunna gå förbi den när den ropar mitt namn?

Jag tror att nästan alla kvinnor har varit med om detta poblemet.
Problemet uppstår oftast i slutet av månaden då kassan är nästintill tom, du har bara råd till mat för dagen och livet suger som mest.
DÅÅÅÅ gör du misstaget att gå in i en butik/köpcenter och du går för bi något så fint att du nästan tappar hakan. Då slår varan till och ropar ditt namn tills du handlat den underbart fina varan som du abbsolut inte behöver och framförallt inte nu när pengarna är en extremt urotningshotad art.
Du går stolt ut ur affären med en ny klocka och pengarna till mat, de tar vi en annan dag tänker du och ler din väg fram!

Detta va jag med om igår, men det blev mat. Mycket mat så nu blir det köttfärssås resten av veckan...

Hoppas Frugan nr 1 hör av sig snsrt så jag vet om vi skall träffas idag eller inte.
Dax för mig att tralla bort till jobbet, hade ju heldre legat kvar i sängen men, men....

//7Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0