Hur kan man helt plötsligt tröttna?

Jag vill enbart bara sova!
Det spelar ingen roll när jag går och lägger mig det räker inte.......
Ge mig en vecka av sömn så kanske, kanske jag vaknar till.

Nästa vecka skulle min semester som bara varar i en vecka börja, men måndag blir det jobba ändå. Visst det är nått jag valt själv men det är bara för att jag inte skall vara låst när jag kommer tillbaka till jobbet och märker att hela butiken inte ser ut som den gjorde innan jag gick på semester.

Träffade Chrisse och hans brud igår, mycket trevligt! När dom sedan gick på bio satt jag själv kvar med chrisses polare en stund och sedan kom Linus + Vic + Erik. Dessa pojkar vill jag såååå träffa oftare. Dom ligger mig väldigt varmt om hjärtat.

Efter jobbet idag är det suddigt om vad som skall hända, jag borde gå hem och lägga mig men det lutar åt nått annat. Har en del alternativ som måste trasslas ur och sättas ihop på nått vänster. Det är som ett pussel med bitar som saknas. Har du klister och en såg så kom och hjälp mig!

Tack Fru nr 2 för att du lagat god lunch till mig, dig kan man lita på!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0