Ghotia cup!

Efter en dag på jobbet med småttingar som spelar i ghotia cup är man inte jättekaxig. Man orkar liksom inte.
De frågade även om jag kunde tänka mig att jobba i tältet efter jag slutade, bara tanken fick mig att börja gråta. Men jag kunde inte för det finns folk jag ska träffa.
Dock känner jag mig som om jag vore den sämsta människan på jorden, jag hatar att säga nej till jobb och framför allt när jag vet hur kollegorna i tältet sliter.
MEN HALLÅ!!!!
Dom vet hur mycket folk det blir, så istället för att dra ner på personalkostnaderna så kan man ju fixa ett bra schema  från början så att dom slipper akut inringa folk från andra butiker.

Blir så jävla trött!
Tänk istället!

Ähh nu skall jag tänka på fina minnen och duscha.
Vill hitta på nått sköj som är förbannat grattis, nått förslag?!


//Lindy

Kommentarer
Postat av: Sofie

Umgås med mig. Det kostar bara en kram och massa skratt!

2009-07-13 @ 21:32:21
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0