Det ska se ut som om man har försökt men misslyckats.

Fan va sämst jag är.
Skulle börja min vita månad igår igen men det gick ju i inte. Det blev karatefylla med ett härligt gäng som bestod av mig, Fia, Putte, Linus och Niklas (Puttes chef).
Det blev skumpa och rosé det blev även öl och råsapantern.
Det blev även bortamatch för hela bunten hos den mycket trevliga chefen.
Fia och Linus fick sova i vardagsrummet, va hände där???
Och jag sov mellan de andra t¨vå grabbarna men fick jag mig nått? Fast att jag frågade säkert 10 ggr om vi skulle ha trekant, detta va inget dom ville så jag somnade.

Frulle med Anna, Fia och Linus.
Fika med Elin, Anna, Fia och Linus. Väldigt uppskattat.

Sitter i brollans rum, håller mig borta från min morfar. Han har vänt upp och ner på mammas lägenhet. Han städar, det verkar mer som om mamma skaffat sig en dräng en att hennes far har flyttat in.
Men jag gillat!


VästIndien naglar, har lite de stuket målat på dom nu med. Snälla anteckna detta.


detta vill jag tillbaka till. Utsiket från vårat rum i curacao (västindien) Dock var det ju 2 år sedan man var där men drömma sig tillbaka är ju aldrig fel!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0