Dagens tips!

Nu har jag precis visat Anna hur man gör vattenmelon sås.
Du stoppar in de alldra finaste, rödaste bitarna i munnen.
Sedan pressar du bitarna mot gommen tills det blir en härlig saft. Dock är det tydligen förbjudet att ge saften till Dolla (hamstern) och än mindre spotta den i ett glas.

Något jobbigt då:

Ni har säkert varit med om detta, och jag hatar det:
När någon du ätit middag med har mat kvar mellan tänderna och du måste säga detta till personen i fråga. Nu kommer det jobbiga, för det hela är en hel jävla prosess.
Först måste du peka på vilken tand maten har fastnat och personen i fråga fattar aldrig exakt vilken tand det är och frågar om och om om det är borta.
Och som ni vet så är det aldrig rätt tand som personen letar på. Så du får visa igen och igen!

Därför brukar jag nu mera vänta tills matbiten försvinner av sig själv och gör den inte det säger man:
-  du har haft den matbiten mellan tänderna hur länge som helst nu, och jag stör mig på den. Då måste man börja den evigt-jobbiga prossesen.


//Lindy





Kommentarer
Postat av: Fia

2009-07-01 @ 23:23:07
Postat av: Fia

Been there. du har haft det där asss länge haha. fan Lincan! inte Okej!!!

2009-07-01 @ 23:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0