4 dagen är alltid värst....

Efter 4.e och sista dagen av ledigheten är i fullgång börjar man att tycka att ledighet är sämst!
För hade man inte haft ledigt utan vet att de dagarna kommer längre fram så hade man haft nått att se fram emot nu kan man bara blicka tillbaka och ta vara på de få timmar man har kvar........

Vaknade tidigt, har städat men fick hjälp av snälla soffan så nu får jag bara komma på en billig middag till min fru nr 2. Hon och fia har ju varit i sthlm över helgen och nu är det dax för dom att komma hem. Och eftersom att jag har städat kan jag ju lika gärna fortsätta min hemmafru karriär med att laga mat till frugan.

Frugan nr 1 kommer också hem idag fast från cypern, där har hon nu tillbringat 2 underbara veckor med hennes man. Imorgon får jag träffa henne, längtar redan men jag vägrar titta på henne. Jag tänker blunda hela samtalen och mötet för jag vill inte se hennes bruna färg nu när jag tappat all min.......

Yhee yheee life is a bitch and then you merried one.
Eller ta det som det kommer med en pungspark i ansiktet livet är inte alltid en dans på roser. Passa dig för taggarna!

Skall ta vagnen till mor för att hämta mitt älskade  trind, sedan fika med fny, sedan handla mat och panta burkar till min och annas resekassa....

//Lindy


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du underbara dotter. Älskar dig.

Puss Mamma

2009-07-21 @ 09:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0