WTF!

Vet ni hur ensam man känner sig när man är hemma sjuk och ingen vill leka med en?? Och om dom vill så kan dom inte för att då jobbar dom!
Vill inget heldre ligga i någons knä och få en puss i pannan då och då, eller någon som man iaf kan prata med!
Istället sitter jag här ensam och börjar känna folket i TV serierna och vill nästan föra en dialog med dom, eller är det feber yra?

snart kommer iaf frugan hem hade varit skönt om jag orkade gå ner till affären och köpa mat men inte ens det orkar jag.
 
//lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mammas snutte Fia... hade du varit hemma så hade jag bäddat ner dig på soffan. Fixat té, kommit när du ropade och ville ha ditt tiggumi slängt...Sköt om dig och ta det lugnt..Pusssssss på pannan. Älskar dig Mamma

2009-02-25 @ 16:33:46
Postat av: Sofie

MEN. Ring mig. Du vet att jag är arbetslös och bor med ett psycho..! TAKE ME AWAY. Hahahahhaha

2009-02-25 @ 23:07:16
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0