STORA behov!

Jag har stort behov av värme just nu, tänk er en sand strand med en riktigt kall öl en massa nakna snygga kroppar som plaskar i vattnet! ÅHHH det vill jag ha nu!

Men ett tag till får jag frysa och vara bitter men snart, snart hoppas jag att även jag får en bit utav solen!

Sitter här i min soffa med Anna och kollar på Tapout (Mma program) och då kan man ju inte undgå att tänka tillbaka på mitt ex och få en obehaglig nostalgi kännsla, inte kanske obehaglig men inte rolig. Känns som om det var igår jag och han satt hos Anton och kollade på Tapout, killarna i soffan fyllda med adrenalin och jag på golvet och målade naglarna. Jag var sur på Dennis för att han antagligen hade hetsat mig och förstörde min nagelmålning och Anton garvade åt oss som vanligt och gav mig en och annan komplimang för naglarna. Dennis fick man ju aldrig höra sådant utav men jag trivdes fasiken så bra med honom ändå. MEN som sagt det är bättre så här för oss båda, han trivs med sin tjej och jag trivs med mitt liv.

Nog om honom....


 

Skall snart lägga mig, jag har ju en ny dag framför mig i morgon med jobb. Det bästa av allt är att jag har bara rena kläder och ny målade naglar, tänk att livet kan bli enklare bara utav små saker?! Men folk som känner mig vet att jag uppskattar det lilla även om det ibland inte verkar så.


//lindy

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig ...Mamma

2009-02-17 @ 09:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0