Söndag.

"Jooo så attt äähh" Allla hjärtans dag is over, nu har jag exakt ett år på mig att skaffa mig en värdig man och slipper nu ta första bästa.... SKÖNT.....
Singel livet är helt okej ändå, så länge man omringas av goá vänner och träffar nya människor, man kan ju lika gärna säga att det är helt okej så länge man slipper vara ensam.
Gårdagen var riktigt nice iaf så länge vi var hemma, vi spelade sanning eller konka, drack vin och tjötade.
Tyvärr slutade kvällen inte riktigt helt okej, pustervik va inte alls lika roligt som sist utan det var glest med folk dock riktigt bra musik men vi saknade trycket.
Vi drog istället till vagenen för att åka till exet men när vi väl var framme så var det tok lång kö och det är inget vi gillar när det är minus grader ute och inte är helt 100 på att vi skall få komma in.
Vi tog nästa vagn hem, städade som aldrig förr gick vi och la oss! DUKTIGT TJEJER eller skall man tolka det som en misslyckad utgång??

Imorgon börjar jag inte förrens kl 15.00 men skall ändå upp kl 07.00 för att tvätta, kan knappt vänta -det skall bli såååå kul! Nästan så att jag skall lägga mig nu så att det snabbare blir morgon!

(Hade skrivet ett ännu bättre inlägg men internet fucking jäv'''a avbröts så att det försvan!) TACK för ingenting.

Om det är nått som gör mig galet arg så är det:
*fylla på kaffet i "kaffe behållaren"
*tappa saker så att man måste böja sig ner och tappar man då samma sak igen då jävlar.
*när datorn lr liknande inte gör som jag vill.

//lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0