SOL!

Man tackar! Det är inte allt för ofta GBG får en glimt av solen, och vips känns allt mycket bättre!
Som sagt jag hade gärna gått på stan och kanske tagit en fika och köpt ett par nya byxor eftersom att 2 par av mina är borta?! Men jag orkar inte....
Mina dagar har varit så här:
Går upp tror att allt e lugnt, lite ont i ansiktet men bättre. Går runt kanske äter frulle... Sedan säger det stopp...PAUS...Vila..
Går upp fjantar runt med frugan eller den personen som är hemma....går bra ett tag... sedan stopp....PAUS...Vila
-----------------------------------------------------||--------------------------------------------------------------------------------

Nu är iaf Fia på väg hit, tror att jag skall till mamma i kullavi idag...
Frugan skall på "after work"
Duden skall fira en tjej som fyller år.

Jaaaa de va det de..

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0