Lugnt!

Kommer knappt ihåg sist jag hade det så här lugnt, tror det var de 2 veckorna jag var arbetslös när jag tog studenten. Är det då kanske bra att vara sjuk för att man får vila upp sig?
Tycker det är otroligt jobbigt att inte orka hålla sig igång, min hjärna skriker låt mig få jobba eller gå på stan medans min kropp säger rör dig inte för fasiken!

Är iaf inte själv idag, har 2 kullaviks boys på besök. Skönt med sälskap även om dom ligger helv döda av slapphet i varsin soffa..... Men jag gillar det!

Nu märks det att en dude bor i lägenheten, detta upptäkte frugan när hon låg i badet det står nämligen en AXE flaska bland våra tjejfärade shampoo flaskor?!?1 Hur gick det till??
Ni tjejer som har haft en pojkvän eller haft borta match vet ju hur jobbigt det är när killen man bifinner sig hos bara har AXE eller dubbeldusch på dusch hyllan och balsam är inget att tänka på! Man får alltså gilla läget och lukta man resten utav dagen! JEPP JEPP


Våran dude är en riktig man!


Detta är som vi alla vet 2 utav kullaviks killar, dessa boys bjöd på live musik till pankaks middagen igår! NU kan jag nog aldrig mer äta utan ett trubadur band vid min sida.

//Lindy




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0