Hur singel vill du vara?

Javist är jag singel, men frågan är hur mycket singel jag egentligen är? Jag har ju ända 2 fruar och en helvetes massa människor som säger att dom gillar mig iaf.

Men den 14.e Februari är det inget vidare att vara singel då det är parens dag och då menar jag par som är i en relation med varandra och som ÄLSKAR varandra så att det är så där äckligt gulligt, därför tänker jag och mina fruar fira den så här:

1. Middag (kanske)
2. VIN!
3. Ben and jerry glass.
4. tårar
5. "ensamhet"
6. Romatiskt film så att man gråter lite till.
7. Alla hånglar upp varandra av ren ångest.
8. Alla somnar dyng raka och odrägliga på tidnings vagnen.

SOFFAN och FIA ni är hemst välkommna på den tillställning, även andra singlar som trottsar tvåsammheten precis som vi och tror att kärlek är för mesar och ensamheten är för tuffingar! VÄLKOMNA!!

Kvällen kan se ut så här:

Vi tror att vi är designers men i slut ändan så har vi bara skapat en "sofia i plasten igen"


Eller så börjar vi tro att vi är rockstars och slänger ut Tv genom fönstret ( nää de va ju tidningsvangen som skulle ut)


Det kan även hända att Anna blir tokig och börjar dansa!


Men så blir det väl även en del fyllekörning med den omtalade vagnen....

Så om detta låter intressant så kan ni anmäla er här på bloggen genom att komentera inlägget. De 10 första får ett åk gratis! Så snabba er och vill ni slippa långa köer så ber jag er komma i tid!

//Lindy


Kommentarer
Postat av: Sandra

Choklad, ni får inte glömma chokladen! =)

2009-02-10 @ 02:11:51
URL: http://sandrakrook.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hade du varit i ett förhållande så hade det kanske inte varit så äckligt gulligt att älska varandra? ;)

2009-02-10 @ 09:51:59
Postat av: A

hahaha, Roooland! I'm a fan!

2009-02-10 @ 10:36:48
Postat av: Sofie

JAG KOMMER JOINA, KVINNA!





Najs. Najs somfan! Fan va najs

2009-02-11 @ 19:21:34
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0