Hemma kväll...........

Fredag och jag har enbart druckit en öl vill inte ha en till vill bara sova!
Tror jag vet svaret på mitt tillstånd, väldigt förkyld!
Jag trodde helt seriöst att jag skulle ut idag, det är ju fredag men NEJ! Tant lindy sitter hemma i soffan med lite godis och några trevliga damer vid sin sida, JOJO hoppas pappi läser detta då blir han stolt!

Imorgon blir det ännu mera jobb och sedan hem till vin och trevligt umgänge, det verkar som att några kill kompisar är sugna på att haka på min och flickornas idé om att trotsa tvåsamheten..... Så tjej kväll kanske blir singel kväll och då kanske det händer att man går ut..... Men jag är ju såååå trött.....

God natt// Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0