fru+dude=sthlm

När jag bjöd in duden till våran lägenhet så hade jag väl en liten tanke om att nu slipper jag vara själv... Hmmm gick väl sådär för han och min kära fru drog precis till sthlm! Visst jag kunde följt med men det var inget jag hade planerat att göra och för det andra vore det inte smart heller med tanke på att den pencelinen jag fick SUGER.
Den har bara hjälpt lite...

Nog om gnäll!
Eller en sak till: DUDE FIXA GITERREN, STRÄNGARNA FÖRSTÖR MINA NAGLAR NÄR JAG JAMMAR!

SÅ nu när luften är ren så skall jag tala om nått kul!
Jag har börjat inse att min nya grej är att flytta in och flytta ut folk ur denna lägenheten så till helgen kommer soffan! Hon skall ta fru mins plats i sängen och då har jag faktiskt plats för en till i dudens rum?!?!
Intresse anmälan till att vara min helg gäst skickas genom att skriva namn och nr i komentarerna.

Ikväll blir det middag, nice! Min gamla fru är expert på att få till en god middag, nice!

//lindy

Kommentarer
Postat av: Sofie

Mäklare kanske?

2009-02-28 @ 15:07:33
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0