Fika!

Är det något som jag älskar är det spontana fika stunder, innan jag blev en hårt arbetande party-tant så var min sysselsättning menlösa fika beök gärna flera gånger på dan eller riktigt långa. Det var även dessa som förstörde min skol gång men nu vet jag varför.
Jag fick nämligen ett mess från Soffan om att hon ville möta upp mig på en café i stan, jag nappade med engång och någon timme senare satt vi på franks och snacka skit.
 Jag älskar allt som har med café att göra, kaffet+folket+stämningen+ljuden+lukten, ALLT!

Tänkte lägga upp lite sköna bilder för att spinna vidare på mitt nostalgi tema som jag drog upp igår:


Bulgarien, jonathan-tatter.   Vill vara brun!


Matts och jake (matt och jacob) Bilden tillägnas Soffan, killarna vi träffa i London

Favvo pojkarna, på väg in till gbg för att fira frölunda indans guld!

Jag och Erik och en bit utav Alex, en av alla hemma fester som spårade ur. Denna gången blev saker stulna, som vanligt i mitt liv, har börjt vänja mig vid det nu.

Patto i ettan på gymnasiet, liten stekare. hahha

Tysken KOM HEM nu, du vet lika mycket som jag att östersund suger om man jämför med gbg!

Frugan och koffe, med det gänget var det också en hel del galna hemma fester........

Något jag saknar är när alla flickorna satt hemma hos min mamma i köket och rökte och snackade skit! TA mig tillbka till den tiden! ALLA flickorna skall det vara!

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du/ni är välkommna. Jag saknar det oxå. Ett jäkla hallå och hög stämning..

Älskar dig Mamma

2009-02-18 @ 09:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0