starka röror..here i come!!

Ja, det är inte bara jag som har ångest över denna omtalade lördag vi har framför oss, alla hjärtans dag även kallad.

Att vara i ett förhållande denna dag är optimalt, man myser, käkar middag och ger varandra söta små presenter.

Att vara singel denna dag är helt...fel. Man ska inte vara ensam just denna dagen på året, det är nästan så att man skäms över att inte ha någon dejt. Och det är fan sjukt.
 
Givetvis finns det uppstyrda tillställningar på mer eller mindre alla krogar längst avenyn, men hur patetiskt är det inte då?
"...kom alla ensam jävlar som inte lyckas hitta någon att dela säng med inatt...här är eran sista chans..."

Nä usch, det är inget för mig.
Har jag inte hittat någon underbar kille, med vältränad ryggtavla, tindrande ögon och fantastisk personlighet och som är heeeelt carzy about me redan innan så kan det kvitta.
Inte fasen ska jag gå till krogen och plocka hem någon desperat halvsnygg stekare som jag enbart sexar upp för att kväva känslan av ensamhet för en kväll. Det håller inte, kontentan av ett sådant kalas blir ångest.

Så, som frugan min tidigare skrivit så blir det tjejkväll här hemma.
Vi tänkte hylla ensamheten, eller man kanske ska säga att vi ska älta att vi är ensamma istället för att försöka hitta oss var sitt "fem-i-fem-ragg".
Det blir till att spela absolut love songs, bonda med var sin ben&jerry och mysa med ett glas vin.
Disskutera alla idioter man träffat, komma fram till att man säkerligen inte ens kommit halvägs bland alla idioter man kommer att träffa innan man stöter på the one. Om denna omtalade the one ens finns, eller om det är dagens sanning att vi alla kommer att sluta som creepy-cat-ladies.

Och det är skit för mig!!
För jag är inte överförtjust i katter.


//H


PS. Men då kommer jag tänka på en sak.. vad fan händer med alla gubbar?
Inte tusan har man hört talas om creepy-cat-men..eller? DS.

Kommentarer
Postat av: anna the one and onely

nej dom blir creepy horney old people, eller poor old basterds:P

2009-02-12 @ 10:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0