Att göra ingenting

Som frugan skrev så har det varit en lugn hemmakväll. Nu har fny åkt hem till sitt place och mina fruar har gått till sängs. så nu sitter jag i vardagsrummet med tända ljus, dricker passionfruktsläsk och snaskar godis till lite lovesongs.. mys faktiskt!

Imorgon så ska vi ju ha en singelkväll här hemma, men nu börjar folk dra i en från alla håll och kanter och vill att man ska ut och göra stan.
Får se hur det blir med den saken, kan ju bli trevligt men som sagt så vill jag inte ut och klubba på årets största raggningsdag!
Eller ska man ta tillvara på tillfället?
Nej, nu får jag skärpa mig.
Imorgon ska bli en superkväll som jag ska spendera med mina goa vänner!!!

Förövrigt så har jag världens goaste syskonbarn..

Här är lilla emy. Oftast är hon arg...


..men det går över ganska fort igen...



Hoppas att ni har en mysig fredagskväll!

Puss

Hanna

Kommentarer
Postat av: caroline

Nu hänger jag inte med ... "goaste syskonbarn" o så lägger du upp bild på Emelie?!?





...ho ho ho...

2009-02-14 @ 12:09:21
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0