5 dagar 8 timmar...

Det är så länge sedan jag skrev här, men det har hänt en del så jag har inte haft tid eller ork till att skriva skit här.
Men idag har jag lite tid över till att bara vara för både Anna och Hanna är borta, tycker att det är lite tråkigt att vara själv men med åren har jag börjat att acceptera det. Tror att man inser detta vid ca 20 års ålder att det är rätt skönt att vara själv men MAX timmar.

Igår va jag på mitt andra jobb och knegade och i morse kunde jag knappt resa mig upp ur sängen tror inte att det är hälsosamt att träna om det skall göra så ont dagen efter! Det är värre än en baksmälla!
Men jag har svaret på mitt problem, har man inte rört ett finger på 2 månader och sedan tar 2 vatten gympor så får man skylla sig själv att det gör ont att röra sig dagen efter.
Om jag hade tränat regelbundet iaf några dagar i veckan har jag inte haft det så svårt idag.

Ni förstår ju vilka problem jag har som gnäller över träningsvärk, att inte detta står på löpet är ju jättekonstigt!

// Lindy

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att det borde vara JÄTTElika annonser på löpsedlarna över hela VÄRLDEN....



Puss gurkan... mamma

2009-02-04 @ 10:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0