07.00

Började min dag, trodde faktiskt inte att jag skulle orka tvätta och helt enkelt strunta i det. Men ibland blir jag överaskad av mig själv, gick upp nästan med en gång när kl ringde och rusade ner till tvättstugan.
Nu är kl 10.30 och jag har nästan tvättat klart!!!!!!!! UNDERBART!

Anna går runt här och packar ner sina saker i påsar och korgar (hon har inte fattat att man använder kartonger) känns dock lite tråkigt att hon skall ta sitt pick och pack och dra till finare vyer men väldigt kul för henne!
Dock kommer hon inte slippa mig inte, jag kommer mer än gärna vara där för hennes place is the place to bee!
Även om hon inte vill ha mig där så kommer jag att vara där, bara så att du vet babe!

Guggen skall ju ta över Annas plats kommer nog bli nice det med, men är han lika huslig?

Vårdcentralen blir mitt nästa uppdrag, tycker inte om det! Hatar att gå dit känns som att folk bara antar att man vill vara sjukskriven bara för att man är ung, har mött många sådanna läkare och faktum är att jag hatar att vara borta från jobbet.
Senare idag blir det jobba med tanter och barn i vattnet!

//Lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0