Brrrr it´s cold in here!

Tillbaka till det verkliga livet som sagt, it´s sucks!!!! BIG TIME!

Men utan det hade jag antingen varit en framgångsrik gold-digger eller så hade jag varit en luffare på nisse som sålde faktum.
Bära eller brista???

Eller spela på säker hand och gå all in på jobbet mitt.
Feg som en kyckling kliver jag in i vardagens sysslor men fan va bra jag gör det!

Fredag sägs det vara i morgon, good för dom som är lediga helger, för oss i handels innebär det JOBB!
Men häng inte läpp 100% OB, hell yheeee!!!!

Det goda med helg och framförallt denna helg är att Sthlm kommer ner och att det skall firas! JAG SKALL FIRAS, det kan ju vara brutalt roligt!



//Lindy

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lindy, du ær så jævla snygg

2009-12-04 @ 12:18:27
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0