Vardaxlyx för mig.

Sov till kl 12.30 idag, det var nog det bästa jag gjort på länge. Tror till och med att det slår sex.....Iaf för stunden.

Gick upp och plockade undan allt som jag och Fru nr 2 lycktas plocka fram under en veckas tid, är det nått vi är bra på så är det att ställa fram saker utan att ställa tillbaka dom.
Efter det snabba rycket kokade jag kaffe samtidigt som jag bäddade sängen och pratade i tele med Fia, silken brud jag är med så många talanger.
Frågan är varför jag inte har en man, så duktig som jag är!

Till mitt kaffe och mina råsa shorts äter jag en macka med ägg, de ni.Tjejen kan desutom koka ägg!
Åhhh denna vardagslyx!

Den fortsätter förhoppnigsvis kvällen ut, det ingår damsugning, moppning, skurning, träffa Frugan och lilla Jonston som äntligen är i Sverige en stund!

Men förtillfället skall jag icke stressa utan sitta och bara ägna tid till min alltid lika trogna vän MTV. Vi har hållt i hop i många år nu och jag hoppas på många fina år framöver!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0