Som en strandad soffpotatis.

Kom hem från faster för ca 1 h sedan och där var allt som det brukar, någon typ av mat och sedan kaffe och någon typ av godsak i dag serverades en utmärkt hallonpaj med en utsökt vaniljsås. Inget för diet-töntar och träningsnarkomaner.

Fick även reda på av min kära pappa och mitt kära ex att det skall drickas öl och äta gott nu idagarna och jag fick följa med om jag ville, Tack så hemskt mycket. Eller tänkte dom sitta där utan mig??? Dom har ju iaf haft en sak gemensamt och det var att båda älskade mig fast nu är det bara en som gör det och det är min kära far!
Han älskar mig så mycket så att ordet NEJ finns inte när jag ber om nått. Jag fick 500 spänn idag så jag kunde köpa bröd och rakhyvlar, tack farsgubben.

Nu skall jag laga mat, omelett blir det dagen tillära. Det är ca det min ekonomi håller förr...

//Lindy

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha. Du är kul. En kul tjej

2009-08-10 @ 20:19:38
URL: http://sophiero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0