Sämsta hemmafrun ever!

Jag blir så förbannat trött på mig själv, här går jag upp kl 08.00 på min sista dag på semestern för att vara duktig och tvätta. Men inte klarar jag av att göra detta rätt, NEJ!
Jag är den sämsta hemmafrun ever!
När jag kommer ner till tvättstugan för andra gången och känner på tvätten så har den fortfarande inte torkat, detta kan bero på att jag glömmde trycka på start knappen på fläkten.
Det kan bero på det men jag tror mer att det var någon annan som bröt sig in i mitt tvättrum och stängde av skiten!

Man kan trycka på start men det är fan inte rätt!!!!!

SÅ nu kommer inte tvätten bli torr, och inte har jag diskat upp eftermig heller....
Och för att bre på mitt misslyckande så hälde jag ut MASSA tvättmedel på golvet.
Och det regnar ute, jag som vill se några bra spelningar i kväll......

Bättre att jag drar täket överhuvudet tills jag skaffat mig en man som både kan tvätta,diska,lagamat och ta hand om mig för uppenbarligen så klarar jag inte det själv.

Dax att göra ett till (miss)lyckat försök i tvättstugan....

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0