Men aldrig har jag sett en rak banan!

sitter och dricker "rötjut" med fina flickor på balkongen och har precis avnjutit en slemig thai rätt.
Rösten är värre än väsrt och det har det varit sedan peace and love, den går upp och ner som en liten pojkes röst i målbrottet. Tycker ni att det är ok?

vet ni desutom hur svårt det är att försöka sälja när kunden garvar åt ens små tjut som kommer ut ur munnen, och att alla tror att jag varit på U2 igår vilket verkligen inte är sant även om jag önskat.

Ja här kan jag sitta och älta hela natten men det tänker jag inte då jag måste plocka fram klackarna och klänningen för att impa på nya och gammla bekanta. Man vet ju inte, kungen kanske står utanför dörren? Och då måste man vara fin.

Btw, idag har jag varit lillchef på jobbet för inga ansvariga har varit där. Och vet ni jag "älskart" som Fisen skulle sagt!

Dax för mer rödvin och mina skriverier.

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0