hem. högsbo-----linné

Sträckan där i mellan bör ta max 20 min om man har otur och får vänta på spårvagnen i 10 min.

Jag kommer till markland med buss för att ta vagnen till Linné, detta går inte som jag hade tänkt mig!
1:an är försenad med 40 min så jag hoppar på 13 eftersom att det står linnéplatesen på den.
Jag hamnar utanför shalgrenska sjukhus istället och får sedan ta en buss tillbaka.
Äntligen stanade nått i denna galna stad på Linnéplatsen!

Dax att jobba så in i helvete många timmar!
Och om inget väldigt lockande väntar mig utanför jobbdörren efter 21 så kan jag säga att sängen blir nog nästa hållplats...


Experement med mig? Anton och Ex:et har fått för sig nått???
De är inget snuskigt iaf.... (tror jag)
Träning....... (tror jag)

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0