Gårdagen har ALDRIG funnits!

Om man kan vara sämst i hela världen så var jag det igår, ni fattar inte jag sög!
Urdåli på allt jag brukar vara en utav dom bättre på, mitt jobb...

Jag gjorde allt fel, jag var inte ens så dålig när jag precis hade börjat på kneget.
Jag tappade saker, jag diffade kassor, jag gjorde fel.....
snälla låt aldrig en dag som gårdagen komma tillbaka, då blir det fosterställning i gaderobben för resten av livet.

Men på kvällen ordnade det upp sig, fick mig 2 öl med härliga snubbar från kullavik och sedan var jag över hos min ni funna granne med chrisse och spelade en väldigt upp hottad variant av tecen 3.
NICE!

Ny dag nya tag, och för att sitera min kloka vän Fny:
- Det kan inte bli sämmr och om det har gått så här dåligt så har du avklarat de dåliga dagarna för detta halvåret på en och samma dag.

Till jobbet skall jag traska med fanan i topp och le mot främlingar, jag skall skratta dagen igenom för att sedan möta några av de bästa.
Jag skall förtära chill out rosé för att höja stämningen till stinget av kräftor och nubbevisor.
Långt in på små timmarna skall jag skratta gårdagen i ansiktet och slummra in i en god sömn beståenda av fylleyra och fnitter.

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0