En dag som denna borde vara förevigt...

Vaknade av att jag trodde Frugan skrek franschis, detta hände dock inte men jag vaknade iaf. Frugan vaknade strax därefter och vi fixade hennes hår.
Hon är lite friskare men långt i från frisk och det är inget kul att se ens Fru sjuk när man inte kan göra nått för att hjälpa henna....

Efter vi lekt frisör var det ett besök på Egg & Milk som stod på listan, kan dagen börja bättre???

Efter att hennes man kom och hämtade henne gick jag hem och nu gör jag det som jag uppskattar mest, Dricker kaffe, kollar på MTV och målar naglarna....
Vill dock fika med någon men vem är ledig?!?!?!

HALLÅ! Jag vill fika nu!
Och jag väntar inte....

Till kvällen blir det att möta upp en dude vid halv 8 men va gör jag fram tills dess, underbart att inte ha nått planerat för engångs skull!

//Lindy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0