Det är inte nej:t i meningen som gör det utan det är varför!

Efter en hetsig dag på jobbet och kvällschef så blir man inte riktigt som man skall, tur är väl då att vänner och familj ställer upp..
Fny möter upp mig i bilen och vi gör våran favo, hitta parkering på Heden. Detta innebär mod, stolthet, olåvlig körning, snabbhet och tävlingsinstingt.20 min senare är vi på väg till Två kanten för att få middag av pappsen.

Mätta traskar vi där ifrån och åter till kriget på Heden, vi van, vi kom, vi åkte!

Har snackat med en massa sköna folks som är ute och gör det man ska när det är WOW och gbg kalas men ingen utav dom lyckades få ut mig. I stället sitter jag hemma med Fny och kollar charlies änglar med en gottepåse, är det de rätta en fredad under dessa förhållanden och man är 20 år??!??! Nej det är inte rätt men det är gött!!!!

Middag i morgon med pappa, gudfar, bror, barndomsvän, kanske ett ex och vem vet det kanske trillar in en och annan ny också,,,,

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0