Chill morgon med jordgubbskräm.

Och min trogna vän MTV.

Fru nr 2 kommer hem idag efter en 2 dagars komferans, vist låter det viktigt!
Snart fyller hon år, planen är jobba sedan liseberg och sedan ett glas på nått billigt hak. Måste nämligen börja mitt besparande nu och ångest har jag redan pga att jag inte ens pansionsparar.

Just det ja, komvux. Komvux va det jag skulle skriva in mig på. Har ju faktiskt lite ledig tid över på Tisdagar om jag inte behöver tvätta eller ägna mig åt mina nära och kära.

Att folk blir så tokiga av att man skriver ordet naken.
Igår på FB skrev jag att jag lagat mat naken och det resulterade i att många män som jag inte snackat med på ett bra tag började komentera på mitt utalande på FB.
Ganska kul hur man kan få så mycket uppmärksamhet av ett ynka ord som tydligen får det som finns innanför pojkarnas byxor att röra på sig.

Idag börjar erotica mässan på Ericsbergshallen på hisingen, kommer det att bli så att jag och flickorna kanske tar båten över för att se va det finns där inne?!
Vist 2 utav dom har pojkvänner och kanske inte behöver en ny leksak, men det är ju förbannat roligt att se vad för konstigheter som finns att bränna pengar på!

Time for work!

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0