Ying yang twins + jag + frugan

Det råkade bli lite nostalgi musik gjort av ying yang twins från tiden i alex hus och jonston.
Men det är väl nästan samma sak i biskop med frugan utan jonston? Nää inte riktigt men det funkar iaf.

Har knäckt den andra kalla nu och väntar på att frugan skall bli vackrare sedan bär det av till wiselgrens platsen för att fortsätta kvällen med en polare/arbets kompis till frugan. Sedan kommer det svåra valet, skall man vidare till park lane efter det eller skall man möta upp töserna (soffan och anna). Jag är kluven!
Det blir inte bättre av att jag har fullet upp hela helgen! Har jag nämt att jag tydligen skall ha förfest hemma i morgon på tysk begäran??? Va gör man inte?!

Fasiken va efter traktad jag är, jag måste bli ett större dräg så att folk slutar dra i mig. Frugan har samma problem, tok jobbigt.....MEN fasiken va gött det är!

Om jag inte hade ett enda missat samtal eller sms när jag slutar efter en hård dag på jobbet hade tårarna börjat rulla, snälla forsätt dra i mig!


Dax att mysa med frugan och fortsätta med det jag är bäst på, öla.....

//Lindy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0