Smått och gott!

Har precis plockat undan det värsta här i hemmet, lagat mat till the dude och mig. Det blev till och med mat låda till mig och frugan, fan va redig jag är!

Så nu när jag har lite tid över tänkte jag ladda upp lite bilder från helgen.

Innan det måste jag bara säga, temperaturen är fin, fin! När jag var på vårvärders torget kändes det som om jag var i ett annat land det kan dels bero på att folket jag möte stirrade tok mycket på mig och för att stämningen skulle bli perfekt hade dom en annan hud-ton och pratade ett annat språk, tänk er detta och att det var varmt! 
Utomlands hemma skulle jag kalla detta för.

Nu pics:

Jag och Nico (föredetta namn Filip) aka Dregen



TYSKEN var ju äntligen hemma, här sitter han och myser med Koffe och Filip.

Sofia älsklingen och mitt ben.


//Lindy


Kommentarer
Postat av: caroline

Lindy, hälsa din tröga fru att hon minsann ska bjuda sin lillasyster på mat när hon hälsar på!!

2009-04-15 @ 17:51:43
URL: http://kommenteramera.blogg.se/
Postat av: caroline

Oj, för hårda ord sist? Jag testar igen ...

Det vore snällt av din fru om hon bjöd sin syster på mat när hon kommer o hälsar på!

2009-04-15 @ 18:09:37
URL: http://kommenteramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0